Mūsų knygynėlis
Darželio Ryšių su visuomene darbo grupės iniciatyva ir Paramos Valdorfo pedagogikai bendrijos "Šaltinėlis"/rėmėjų lėšomis išleisti pedagoginiai sąsiuviniai.
Anotacija: Apie patyčias daug kalbama ir diskutuojama visuomenėje, tačiau, pirmiausia, turėtume atsigręžti į save. Jau ikimokykliniame amžiuje vaikai išmoksta tyčiotis stebėdami savo artimiausią aplinką, suaugusiųjų, bendraamžių elgesį. Kiekvienas savo vaikui norime geriausio, tačiau ne visada žinome, kaip jam padėti.
Ši knygelė suteiks žinių apie patyčių prevenciją, įkvėps ir padrąsins tėvus tinkamai reaguoti į vaikų savijautą ir rūpesčius. Tai ypač svarbu pirmąjį vaiko septynmetį, kai statomi jo gyvenimo namo pamatai.
Anotacija: Mes (suaugę) esame atsakingi už pasirinkimą kaip gyvename su išmaniosiomis technologijomis. Tačiau vaikai neturi tokios pačios laisvės, jie yra vedami suaugusiojo pavyzdžio. Technologijų, ekranų atžvilgiu svarbu įsitikinti, kad patirties atvėrimas yra tinkamas vaiko raidai. Paklauskite savęs: „Ar šią patirtį mano vaikas turi įsisavinti?“, „Ar dabar tinkamas laikas šiai patirčiai? Kiek laiko gali dvimetis ar penkiametis praleisti prie ekrano nekenkdamas savo biopsichosocialinei sveikatai?
Knygelės autoriai remdamiesi lietuvių ir užsienio tyrimais, pateikia rekomendacijas kaip sąmoningai ir tausojančiai naudotis ekranais, ką vaikai praranda „sėdėdami prie ekranų“.