Svetainė naudoja slapukus (ang.: cookies) !

Slapukai reikalingi, kad svetainė veiktų ir kad galėtumėte naudotis jos funkcijomis: ją naršyti, prisijungti prie svetainės ir t.t.
Taip pat svetainė naudoja trečiųjų šalių slapukus svetainės lankomumo analizei (Google analytics).
Šie ir būtinieji slapukai negali būti išjungti.

Projektas ELLA

Džiaugiamės, kad nuo rugsėjo 1 d. net 10 mūsų darželio ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo mokytojų aktyviai dalyvauja LSMU universiteto įgyvendinamo Europinio projekto “ELLA” (socialinių ir emocinių kompetencijų ugdymo programa, skirta 3-6 metų vaikams) mokymuose, kuriuos veda psichologė Vilma Narkevičienė.

ella

 LSMU universitetas įgyvendina Europinį projektą, kurio metu planuoja apmokyti 80 Lietuvos ikimokyklinio ugdymo srityje dirbančių pedagogų dirbti su socialinio emocinio ugdymo programa, skirta ikimokyklinio amžiaus vaikams. Tai Austrijos Graco privačios pedagoginės aukštosios mokyklos specialisčių Dr. Elfriede Amtmann ir Verena Kerbl sukurta ir sėkmingai Lietuvoje išmėginta programa “ELLA”.
Mokymus Kauno Valdorfo “Šaltinėlio” mokytojoms veda psichologė Vilma Narkevičienė, kuri mokėsi tiesiai iš programos autorių ankstesniame LSMU projekte.

Projekto metu bus atliekama projekto dalyvių socialinių-emocinių kompetencijų vertinimas prieš ir po programos. Nuotoliniai klausimynai pedagogams, tėvams, vaikų vertinimas, kurį atliks psichologė Vilma Narkevičienė.

Trumpai apie programą “ELLA”
Tai socialinių ir emocinių kompetencijų ugdymo programa, skirta 3-6 metų vaikams. Programą sudaro 8 struktūruoti užsiėmimai. Ella yra rankinė lėlė žirafa. Ji yra jausmų, emocijų ekspertė. Žirafa atkeliauja pas vaikus į grupę ir joje apsigyvena. Ella yra labai miela, švelni, tad vaikams malonu ją imti į rankas, su ja bendrauti, ją apkabinti. Žirafa mokina vaikus pažinti emocijas, jas įvardinti ir tinkamai išreikšti. Užsiėmimai vyksta kas savaitę. Kaskart jis prasideda Ellos pasisveikinimu su kiekvienu dalyviu. Paklausiama kiekvieno, kaip jis jaučiasi. Tada atliekamos praktinės užduotėlės, žaidžiami vaidybiniai žaidimai apie emocijas, kylančias įvairiose situacijose, pasakojama apie pyktį ir jo valdymą, nusitraminimo būdus ir t.t. Užsiėmimas baigiasi dainele apie emocijas “Ella šalia”.
Socialinis emocinis ugdymas tęsiasi savaitės bėgyje. Grupės mokytojos per pokalbius, žaidimus stengiasi įtvirtinti vykusio užsiėmimo temą, perkelti įgytą patirtį, žinias, įgūdžius į kasdienybę. Žirafa Ella lieka grupėje kaip stebėtoja ir talkininkė. Jei vaikas liūdi, galima pakviesti Ellą, kad ji paguostų. Jei grupėje kyla ginčas, Ella gali įsikišti kaip konfliktų sprendimo tarpininkas. Žirafai galima papasakoti apie patirtas sėkmes.