Kaip suprasti ir pasiruošti adaptacijai darželyje: Mokymasis per prieraišumą: prieraišumo teorija ir Valdorfo pedagogika (skaityti)
Valdorfo ir tradicinis darželis skirtingai taiko universalaus dizaino mokymuisi principus raštingumo ugdyme. Valdorfo pedagogikoje raštingumas vystomas natūraliai – per pasakojimus, meninę veiklą, judesį ir pojūčius, todėl kiekvienas vaikas gali mokytis pagal savo ritmą ir stipriąsias puses. Toks požiūris atitinka UDM principą, kad mokymasis turėtų būti prieinamas įvairiais būdais – klausantis, stebint, kuriant ar patiriant. Tradiciniame darželyje raštingumas dažniau ugdomas struktūruotai, orientuojantis į raidžių ir garsų pažinimą, tačiau, taikant įvairias priemones ir žaidybinius metodus, jis taip pat atitinka universalaus dizaino siekį pritaikyti ugdymą kiekvienam vaikui. Pristatome straipsnį apie raštingumo ugdymą Valdorfo darželyje (skaityti)
Valdorfo ir tradicinės pedagogikos dermė universalaus dizaino mokymuisi (UDM) kontekste ikimokykliniame ugdyme (skaityti)
Pagrindinės Valdorfo pedagogikos charakteristikos (atsisiųsti)
7 important things in life your kids will remember about you (atsisiųsti)
Gentling Your Child Into Sleep (atsisiųsti), straipsnis lietuvių kalba - Vaiko migdymas (atsisiųsti)
Klausos sutrikimą turinčių vaikų įtraukusis ugdymas Kauno Valdorfo darželyje „Šaltinėlis“ : kas lemia sėkmę? (atsisiųsti)
Apie Europos Inovatyvaus mokymo apdovanojimą (atsisiųsti)
Valdorfo požiūris į socialiai ir emociškai sveikus vaikus (atsisiųsti)
Dalinamės Lietuvos socialinio emocinio ugdymo asociacijos straipsniu (atsisiųsti)
Bendruomenės talka - lyg epizodas iš bičių gyvenimo (atsisiųsti straipsnį)
Švenčiame šventės formą ar prasmę?
Dėkojame Daliui Rakučiui, Mykolo (2 gr.) tėčiui, už gražų straipsnį bernardinai.lt puslapyje apie darželio tradicijas. Kviečiame pasidomėti (atsisiųsti straipsnį)
Socialinės trinarystės principais grindžiama Valdorfo darželio bendruomenės veikla
Pamėgdžiojimas - iššūkis tėvams ir auklėtojoms
Pedagogių praktika Heidelbergo (Vokietija) Valdorfo darželyje
Edukologijos darbas: Pasaulėžiūra. Valdorfo pedagogika
Kodėl Valdorfas veikia: iš neuromokslinės perspektyvos
Per vaikystė spaudinėjant pelė. P. Lang